| Follow || Dashboard |
//bumblee bee ♥
Setiap gambar ada seribu satu kenangan :)
Sunday 29 April 2012 | 07:51 | 0 Saranghae Talking ♥

Assalamualaikum . Hye alls . Sehatt ? Hopefully semuanya sehatt . Hee . Nampak gambar yang katt atas nie ?? Aku edit , serabut kan ? Hee . Tapii kaki siapa ? Kaki aku lah . Masa main skate hari tuh . Kalau buruk jangan ejek taw . Act , ada lagi gambar yang aku nak tunjuk . Tapi kena baca story aku dulu . Hihi . Semalam aku hang dengan kawan aku , Nana . Lepas tuh lepak dgn adik angkat aku Haziq . Seharian aku habes kan masa dgn dia . Dia lah yang gesa-2 nak jumpa aku . Dari KL balik ke Melaka semata-mata nak jumpa dia je . Kalau ta jumpa dia merajuk . *wah ! mengada-2 kan dia ? Hee . Takpe . Dia satu2 nya adik angkatt aku , aku tak kesah . Penat lah jugak semalam layan kerenah dia . Suka sangat mengejek aku bila tgh cakap . Bila asyik tergelak dgn dia, penat aku hilang sikitt . Rindu jugak katt dia . Harituh baru jumpa , nie jumpa lagi . Aku teringin jugakk nak lepak dgn awek dia , tapi awek dia ada hal . Ada jodoh , dapat lah kita lepak kan Zulaikha


Aku takde lah lawa mana pun . Biasa dan simple . 
Adik aku handsome kan ? 
Hee . Dia penyeri hidup aku .
Tiada dua , tiada tiga .
Hanya dia sorang . Aku sayangg dia mcm sayangg adik aku  sendiri .
Jaga dia lagi senang dr jaga boyfriend .
Seriously i told you :)
Btw , aku ada pesanan ringkas nie .
Jangan Rampas dia darii aku kalau kau nak mati !

Haha . Sayangilah dgn apa yang kita ada dan jaga dgn baik . The end !


Sudah baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older PostNewer Post
♥ Disclaimer ♥


U WANT TO KNOW WHO I AM ?
♥NUR SYAZWANI BTE ABD AZIZ♥
♥SWEET EIGHTTEEN♥
♥6 APRIL 1994♥
♥ STAY IN MALACCA♥
*Hello guys.You're now visiting http://waniegemuk.blogspot.com/ official blog website.I hope you enjoy reading it.Hate Copycate..That would be much appreciates.No harsh words are using in this blog.If you want to steal ? Get away.Do follow me okay.


♥ My Heart ,My Soul ♥


♥▲ LΣ SUPΣRDUPΣR ▲♥


♥ My Wishes ♥

Own Lappy
Adik angkat AWESOME
Lulus SPM
Sambung belajar
Blackberry Torch
NIKON
Motor LC

♥ Jom LIKE ♥


♥ Tagboard ♥


♥ Jom VOTE ♥



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan

Photobucket">